perjantai 10. heinäkuuta 2015

Uusi tulokas ♥

 Heiii ihanaiset♥

Puhuin viime postauksessa, että mun nukkeinnostus on taivaissa ja tässä on se toinen syy kameran lisäksi!! x3

Kolme päivää sitten (tiistaina 7.7) postelijooni toi ovelle ison paketin ja hypin suurinpiirtein katossa :D Postelijooni vähä katto ku olin viel yöasussa ja hiukset sekasina ku menin avaa ovea...
Mut pikkuvikoja :Dd

Tällä kertaa en ottanu kauheesti kuvia mun avausprosessista vaan mä videoin sen teille :3
Video sen takia, että laitoin sen mun youtube kanavalle (Tinke Bell) ja nyt myös helposti tähän teille.
Eli jos kiinnostaa nähä mun reaktiot avaamisessa, niin kato tää video c:   
 

 Nuken lisäksi siis tilasin myös M-obitsun ja peruukin tyttelille välittömästi, koska halusin saada neidin aidon luonteen esille :3
Cool catin tilausta vielä odotellessa saatte nähdä nykyisen tulokkaan ulkonäön alempana kuvissa ♥

 Pienen harkinnan jälkeen, neiti sai nimekseen Nōmu
:3
 ***

9 kommenttia:

  1. Ihana video :3 Ja voi miten söötti Nōmu onkaan! Onnittelut~ \(^__^)/

    VastaaPoista
  2. aww Nōmu on aivan ihana, tuo peruukki sopii hänelle aivan ihanasti c: ♥

    olen helpottunut etten ole ainoa, kenen reaktiot paketteihin ovat tuollaisia, tosi kiva video oli. Tykkään katsella nukkeaiheisia videoita :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥

      Haha hienoa :D Itekki mietin just, että toivon mukaan en oo ainut joka reagoi noin :'D

      Poista
  3. APUA!<3 Tota sun videota oli niin ihana katsoa, kun siit huoku sun innostus ja kaikki nwn Katsoin yksi ilta videoitasi, ne ovat niin ihania♥ En ehkä kestä!<3 Ehdottomasti kaunein Nana Chan jonka olen nähnyt:* Nuo hiukset sopivat niin hyvin ja tuo poseeraus nwn. Nimikin on niin erikoinen ja söppänä:3 Onnea vielä:* T: Hobitti♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon ♥
      Meen ihan sanattomaks näistä kommenteista ;u;

      Poista
  4. Onnea uudesta nukesta! Ihana neiti kyllä. :3

    VastaaPoista
  5. IHANA💗💗💗💗💗💝💝💝💝😘

    VastaaPoista