sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

Lämmin halaus kaikille ♥~

 Moi kaikki!
Pitkästä aikaan saan taas aikaseks postausta tänne :3
Köh oon ollu niin innokas tekee enemmän videoita mun youtube kanavalla, sori...

Mut nyt on nukkeinnostus taas taivaissa, koska ostin uuden kameran ja se on vihdoinki järjestelmäkamera!!!♥
Ja yks toinenki juttu on saanu nukkeinnostuksen kohoomaan, mut siitä kerron teille myöhemmin ;)

Oon ny testaillu tätä mun uutta kameraa (canon eos 700d) ja tää on niin huippu ♥
Tietty entisenä pokkarin käyttäjänä tää on huomattavasti parempi laatunen ja kaikkee, mut niinku muutenki hyvä kamera :3 

Mut hei päästän teidät kattoo kuvia nyt :D
Pyrin nyt muuten saamaan tän blogin taas eloon ja toivon, että teki autatte mua siinä :3
Tiedän kyl että blogit alkaa olla kuolleita ja tällee, joten tein instagramiin oman profiilin vain nukeille.
Käykää ihmees seuraa :3 @pullip_tinke
 Näkemisiin♥
***

Jos vierailet paljon youtuben puolella ja tilailet vloggaajia,
niin käy ihmeessä kattomassa mun vlogikanava, ja jos kiinnostaa niin tilaa :3
***

8 kommenttia:

  1. Vau! Onnea uudesta kmaerasta!<3 Näytät saavan sillä tosi hyviä kuvia:3 Nukkesikin on muuten suloinen (; Ps: Käyn tsekkaamassa kanavasi :3 T: Hobitti♥

    VastaaPoista
  2. Kiva että postasit taas pitkästä aikaa! onnittelut uudesta kamerasta! kaiki kuvat olivat todella hienoja ja kiva että nukke innostuksesi on taas noussut:'3

    VastaaPoista
  3. Onnea uudesta kamerasta, ihanaa kuulla että nukkeintosi on palannut! ^^
    Kuvissa on kaunis kesäinen tunnelma, nuo viimeiset kuvat Paprikasta ovat aivan upeita. ♥

    VastaaPoista