torstai 4. heinäkuuta 2013

Ammuuuu!

Sori et on kestäny kauheen kauan viime postauksesta... Mut nyt on jotain kirjoittamista. :D
Pakko sanoo täs ekana, et oon toooosi ilonen et sain viimeinki jonku lukijan :3
Suuri hali hänelle!

Sitten asiaan... Juhannuksesta on kauan mutta otin kuvia silloin meidän omasta "kokosta" ja valitsin kivoimman joten aattelin et jos ei kauheesti haittaa nii laitan sen tänne.

 
***
Juhannuksen jälkeen on tapahtunut vaikka mitä. Olin serkkujen luona ja kamujen kaa ja kaikkee :D
Sit muutama päivä sitten olin Hesassa veljeni luona, ja me käytiin linnanmäellä. Otin sieltä sitten kuvia ja laitan tänne yhen parhaimmista kuvista mitä sain laitteen kyydissä. Siin näkyy maailmanpyörää ja kirnua :)

***

Nyt me tultiin yhen tuttava perheen luota kotiin ja siellä oli aivan suunnattomasti metsämansikoita ja mustikoita. Tein niistä semmosen kivan heinänkorsi jutun :D En tiiä mikä sen nimi on niin erikoisemmin mut otin sit siitä kuvan teille ^^


Naminami ku oli hyvää :3 Toi on sit jo puoliks syöty ^^

Mut ei täs muuta... Kirjotan sit ku ehin mut nyt mä lähen kaheks viikoks tonne pohjoseen päin sukulaisille, et menee taas jonki aikaa enneku tulee seuraava postaus :)
Meen sinne lehmien ja pikku kissojen luo :3

Nauttikaa viel lomasta ennen ku se loppuu ^^
Mulla ainaki on enää 5 viikkoo ja muutama päivä päälle ja koulu alkaa...

Heipparallaa ^^
***

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti