tiistai 23. heinäkuuta 2013

208 kuvaa...

En ny sentäs noin montaa kuvaa laita tänne mut monta silti tulee :D

Oon ollu jo 3-4 päivää kotona ehkä 5pv mut en oo vaan jaksanu muokata noita kuvia pohjosen reissusta...
Mut nyt tosiaan laitan kuvii siitä kun olin siis mun serkkujen luona Posiolla. Me käytiin riisitunturilla ja nyt laitan enimmäkseen sieltä kuvia :)












 Tossa kuvassa me ollaan ihan huipulla.

***

Noo, sit me käytiin villieläinpuistossa.
Siel oli karhuja, ilveksiä, kettu, poroja ja susia.

 Tossa oikeella oleva karhu on nimeltään Juuso ja sit siin sen vieres on sen äiti :)
En muista nimee...
 Siin ku meil oli opas niin se sano et nyt ky toi karhu tallusteli vasta sinne aidan luo niin sai ottaa kuvan ihan aidan läheltä. Muuten piti olla noin 1m päässä aidasta.

***

Samalla reissulla me käytiin kesäkelkkaradalla.
Se oli aivan mahtava kokemus!
Siinä laskettiin semmosta kuiluu pitkin alas ja ite sai säädellä vauhdin.
Ite oon aikas hurjapää niin painoin melki koko ajan kaasuu :´DD

 Eka me noustiin penkkihissillä ylös rinteeseen.


 Tommosta kuiluu pitkin sit mentiin alas :D
Se on muistaakseni Suomen pisin rata. 1km :)
 ***

No joo siin sit oliki niitä kuvii. 
+Tuli mieleen näin kirjotellessa!
Mä sain tänään rahat kasaan siihen nukkeen!!
Oon ihan taivaissa :D
++Me mennään ihan kohta äidin kaa ottaa toiset korvareität korviin.:)
Aikas moinen "syntymäpäivä" tänään :D

Mut kirjottelen taas sit ku on asiaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti