lauantai 28. helmikuuta 2015

Lukuhetki~


Moooi!
Onpa ihana tehdä postausta pitkästä aikaa :3

Mulla on ollu tää viikko hiihtolomaa, ja siihen on kyl mahtunu paljon, vaikka tuntuuki jäävän loma kauheen lyhyeks :c
Käytiin tos Tallinnassa pikanen kolmen päivän reissu, ja siellä tuli kyl semmonen rentoutunu olo.
Tosin, nyt ku nään noi pirun koulukirjat pöydällä, alkaa stressi painaa taas päälle ;-;
Pitäs täs ähertää maanantaille historian esitelmä valmiiks ja yks äikän kirjotelmaki.. huoh.

Mut hei en ala teille tekee mitään kauheeta romaania siitä kuinka mua ahistaa ja stressaa koulun käynti :D Musiikki päälle ja nauttikaa kuvista toivottavasti








 *
Sit tässä on pari kuvaa sieltä Tallinnan reissulta :3
Jos seuraatte mua instagramissa, oottekki nähny nää jo ^^
mun insta: hippunen23




Ihanaa lomaa niille joilla se alkaa nyt, ja tsemppiä niille joilla koulua on ollu jo viikon tai alkaa nyt taas, niinku mulla :))
Haleja ja pusuja ♥
*** 

12 kommenttia: