sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Yukicon 2.0 ♥

Kon'nichiwa!
Vaikee kuvitella, että yukista on jo viikko :x
Siel oli niiiin kivaa ja oon ilonen että pääsin tonne ♥

Viime vuonna vaan kateellisena luin muiden postauksia yukista, mutta nyt saan sit tehä oman postauksen sieltä, jeij!! :3

Tosiaan, olin yukissa sen koko viikonlopun ja lauantaina cossasin Annieta League of legends 
-pelistä c: Sunnuntaina mun piti bussilla lähtee heti yukista, niin päätin tunkee cosplay asun matkalaukkuun, ja olla muuten vaan sulosissa vaatteissa :)

Tein sit paljo kollaaseja kuvista, koska muuten tästä tulis ihan hullun iso postaus, sillä kuvia tuli otettuu ihan sikana :D
Mut mennäänpä jo kuvien pariin, ei näitä jaarituksia jaksa kukaan lukea xP

 Väkeä oli paljon :D
 Täs on pari ihanaa ihmistä joiden kanssa olin aina välillä tuolla :3
 Olin ihan haltioitunut ku näin Avatarista näin paljo cosseja *u*
 Ja kuroshitsujista oli kans paljo tehty cosplay asuja :3

Lauantaina kävin myös pullipsuomen miitissä, jossa oli uskomaton määrä nukkeilijoita ja niiden nukkeja :D Meillä tuli ahdasta miittihuoneessa, joten jouduttiin laajentaa kirjaston puolelle :D
Näin ekaa kertaa Kiden ja Rennin ♥ Ne on niin kauniita neitokaisia :3
Tos näkyy ehkä joku 2/3 nukeista(?) Loput oli kirjaston puolella :D
Ja siis nää Raikan kaunokaiset ♥.♥
Kattokaa ny kui ihana customi niillä on *o* ♥
Yh kuva on tönkkö mutta tää Raikan nukke on vaan niin ihana, että oli pakko laittaa tää tänne c:
*
Kävin siel kellarikerroksessa ja siellä oli ilmanen kuvauspalvelu, ja en voinu vastustaa kiusausta vaan menin kysyy voiko musta ottaa pari kuvaa >u<
 En pidä itseäni mitenkään kauheen kuvattavana ihmisenä, mut musta nää onnistu ihan hyvin :3
Kisat oli upeita ja voittaja oli kyl hyvä :3
 Sit mulla oli hieman laatuaikaa Paprikan ja Lilacin kaa, ku oottelin että cosplay -deitti alkaa, niin päätin hieman räpsiä niistä kuvia :3
 Eka alpakkani ♥ Hän sai nimekseen Elizabeth, koska hän on aikamoinen hieno helma :D
Cosplay -deitissä näin ekan pelihahmon joka oli samasta pelistä ku mä :D
Ja tässä oli toinen ^^
***
Mut siis kokonaisuudessaan yukicon oli uskomattoman ihana! :>
Olin sosiaalisempi tällä kertaa, ja olin ihmisten kanssa siellä, enkä yksin :D
Traconissahan mä hilluin vaan yksin ja tepastelin nalle kainalossa siellä..
Mut nyt tutustuin ihaniin ihmisiin ja oikeesti olin niiden kanssa :3

Sit oli aivan ihana tunne ku jos hetkeks erkaantui muista ja sitte joku tuli vastaan, niin ne oikeesti sano "mooi" ja hymyili mulle ♥  
Hymyilkää siis ihmiset, niin saatte toiset hyvälle mielelle x3
*
Tämmösiä tuli ostettuu :3 Elizabeth jäi ny kuvasta, mut ei anneta sen häiritä :)
***

13 kommenttia:

  1. oiii kiva postaus c:
    oli kiva nähdä suakin, sulla oli ihan tajuttoman suloinen cossi! <3

    VastaaPoista
  2. Haha, uu ihana postaus > 3 < ♥
    Hahaa, mä hymyilin 8)))
    Mutmut kiitos seurasta, ja toivottavasti nähään viel uusiks ! <3
    (en osaa kirjoittaa mitään järkevää, apua sori :--DDD)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin hymyilitki > u <
      Kiitti sullekki seurastas ♥

      Poista
  3. Mulla on toi ihan sama alpakka ja se on ihana<3<<3<3<3<3
    Ihania nukke kuvia ja tuli hirveet coni himot :)
    Mäki pelaan LoL, pelaatko eune vai euwe?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeij samiksia >u<
      Pelaan eune :3 siel käyttäjällä hippunen23

      Poista
    2. Pelaan kans eune^^ Laitan sulle kaveripyynnön (Cybri)

      Poista
  4. Ihana postaus! Ja noi kuvat mitkä susta otettiin on aivan jäätävän upeita! :D<3

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No etkä näytä :3 Oot just semmonen sulonen Madoka ♥
      Jaja kiitti sullekki seurastas c:

      Poista