maanantai 15. syyskuuta 2014

Tracon 9

Mun ensimmäinen cosplay tapahtuma käyty!
Traconissa oli huisi kivaa :D En osannu ees kuvitella sitä niin mahtavaksi paikaksi♥
Kaikki ne ihmiset ja niitten asut, aivan ihania :3
Mutta kuvat kertoo paremmin kuin tekstini :D Joten rullatkaa alemmas ;)

Hei ja anteeksi jos joitaki henkilöitä ei ois saanu laittaa nettiin ._.
Ymmärsin, että kun he antoivat luvan ottaa kuvan niin saan myös laittaa sen blogiini...

 Ihania kuroshitsuji cosseja :3
 Siis jos mä vaan olisin viittiny, olisin ottanu kaikista kuvia ja laittanu tänne :D
 Mutta yksinkertaisesti traconi oli aivan ihana tapahtuma, ja tästä mun innostus vaan kasvo :D
Aijon mennä muihinki cosplay tapahtumiin ja tehdä uusia hienoja cosseja :3
*
Mut joo, siellä oli myös paljon putiikkeja, ja sieltä sitten tarttu käsiin kaikkee kivaa :)
Lilac ja Paprika esittelee ostamani asiat teille :)
 Pehmo-olio x3
 Ja tietenkin metrilakuja♥
 Uusi kaunis lompakko c: Miau
 Ja ihania pinssejä mun reppuuni 8)
 Jajajaja AIVANMAHTAVA kuroshitsuji paita!!!!♥
(en toki ole yhtään fani 8) )
Tuossa vielä mun cosplay asu :)
Cossasin League of legends pelistä Annieta 
***

3 kommenttia:

  1. oiii vähän kiva postaus :33
    Oliko sulla nuket mukana vai liikuitko nuketta?

    pullip-sisters.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paprikan otin kyllä Tampereelle mukaan, mutta unohdin ottaa korin jossa mun piti kantaa sitä ;_; Joten päätin sitten jättää sen isoveljeni kämpille...

      Poista
  2. Ihania kuvia! C:

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista