maanantai 16. kesäkuuta 2014

Kaks viikkoo Tampereella :3

Eli jos ootte ihmetelly miks en oo tehny postausta viikkoihin niin tässä syy.
Oon ollu Tampereella kaksi viikko kesätöissä :3
Hahaa nyt oon rikas ja aijon ostaa uuden nuken >:)
Mut joo, otin Paprikan mukaan ku aattelin pitää miitin, johon tosin ei tullu ketään niin en pitäny sitä ;_;
Paprikan kaulatappi on edelleen poikki... Sain tehtyy semmosen tapin kyl, mut en löytäny tarpeeks pieniä lenkkiruuveja :( Iskä sano, että tilataan Mollamaniasta, niin homma käy helpoiten...
Mut sain kuitenki otettuu kuvia Papusta ilman kaulatappia,
ja oon ylpee itsestäni ^3^
Täs ny muutamii kuvii kahesta viikosta:
Asustelin sen kahen viikon ajan mun isoveljen tyttöystävän kämpillä.
 Päätöntä menoa 8)
Mun kamu kävi sit isosiskonsa luona yökyläs niin pyysin sitä ottaa sen nukkensa mukaan :3
Sillä on uus peruukki ♥
Löysin myös tigeristä aivan ihanat vesivärit Papulle x3
Särkässäki kävin. Laitteen kyydissä saa parhaat kuvat 8)
Tämmöstä. Nyt lähetään mökille viettää juhannusta, et sieltä tulee sit seuraavat kuvat c:
Muimui ♥
***

4 kommenttia:

  1. Rakastan sun postauksia, niissä on aina jotenkin kiva ja ainutlaatunen tunnelma :'3 Papu (ihana lempinimi <3) on myös nii ihana ;____; Muistan sut muuten vielä sieltä ekasta miitistä missä olit, ja haluisin nähä viel nukkeilun merkeissä c: Toivottavasti papu sää päänsä pian paikoilleen ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sait mut tosi iloseksi :3 Kiva kuulla että ihmiset pitää mun postauksista ja että en tee näitä aivan turhaan ♥ Kiitos, piristit päivääni huomattavasti!

      Poista
  2. Ihania kuvia :33

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Hienoja kuvia C: <3 Mä en uskaltais ottaa kuvia Särkän laitteissa. 8'D

    VastaaPoista