torstai 8. toukokuuta 2014

Taas haaste :D

Sain siis uuden haasteen tältä.

Haasteen säännöt:
 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
 2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
 3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille
 4. Haastettujen tulee valita 11 blogia , joissa on alle 200 lukijaa
 5. Sinun tulee kertoa kenet haastat
 6. Ei takaisin haastamista 

Elikkäs noi 11 asiaa musta...
1 Mun nimi on Tiina-Maija
2 Oon perfektionisti... En kestä sitä jos en osaa jotain :D
3 Pidän piirtämisestä, mutta en jaksa ikinä piirtää...
4 Mulla ei sillee oo ketään julkkis idolii, vaan yks tällä hetkellä mun koulussa oleva ysiluokkalainen tyttö, ja yks mun serkun ystävä. :3
5 Jos ihmiset kysyy mun lempiväriä, mä en osaa enää vastata. Yhes vaihees rakastin vihreetä, ja jossain vaihees sinistä... Nyt pidän niinku kaikista väreistä.
6 Pidän animesta todella paljon ♥ 
7 Alotin skeittaamisen mun muutaman kamun kaa, ja oon aika surkee siinä.
8 Pidän viulun soittamisesta, mutta jos multa kysytään kuinka mä oon jaksanu soittaa tän 8 vuotta, niin en osaa vastata. En oo vaan lopettanu :/
9 Mulla on aivan ihana kaveriporukka, joittenka kanssa hengaan koulussa ja vapaa-ajalla :)
10 Vihaan sotkua, mutta jos siivoon mun huoneen, mä en löydä sieltä mitään :c
 11 Oon suunnitellu mun elämääni ja sen tulevaisuutta aikas pitkälle... 
Vitsit ku oli vaikee keksiä näitä :D
 
Sitten ne kysymykset:
1. Suomalaista vai muun maalaista musiikkia? -oon oppinu kuuntelee molempii :)
2. Minkä tyylisistä tarinoista pidät? -fantasia
3. Suhteesi ihmiseen jolle viimeksi lähetit viestin? -öö kaveri :D
4. Lempinukkesi? (omistamasi. jos omistat yhden, mikä olisi unelma nukkesi?) -tahdon dall joujoun :3
5. Kouluaineena historia vai biologia? -historia
6. Historian mielenkiintoisin henkilö? -varmaan joku Leonardo da Vinci tai joku taiteilija
7. Pahin painajainen jonka oot nähnyt & muistat yhä? -aina ku oon kuumeessa nään saman painajaisen, jossa mun pitää kuljettaa jotain pahvilaatikkoa labyrintissä. Sit sinne tulee semmosii talon kokosia kuulia jotka liiskaa mut.
8. Biisi joka saa kylmänväreet sulle? -ehkä joku tämmönen ;_;
9. Koksettavimmat sanat jostain laulusta? -En oikein osaa vastata :/
10. Onko jotain erityistä jota tahdot saavuttaa tulevaisuudessa? -vaikka ja mitä! tahdon olla hyvä lääkäri, saada ihania lapsia jonku komean miehen kanssa, elää seikkailullisen elämän, yms. :)
11. Etsitkö ihmisistä enemmän positiivisia vai negatiivisia puolia? -positiivisia tietty
 
Kysymyksiä  haastetuille:
1 Mikä saa sinut iloiseksi?
2 Mikä saa sinut voimaan pahoin?
3 Unelma ammatti?
4 Kumpi on tärkeämpää: hauskuus vai rehellisyys?
5 Lempi vaatekappaleesi?
6 Jos saisit olla joku taruolento, mikä olisit?
7 Mitä tahtoisit tehdä, mutta et uskalla?
8 Lempi lastenohjelmasi?
9 Mikä muumihahmo olisit, jos olisi pakko olla?
10 Kissat vai koirat?
11 Mustat- vai hedelmäkarkit?

Ja mie aijon haastaa nämä henkilöt:
♥ Wonderfull-dollhouse♥

En jaksa haastaa enempää... :<
***



Jotain tämmösii vanhoi kuvia :3
***

2 kommenttia: