tiistai 22. huhtikuuta 2014

Pääsiäisrieha :3

Pääsiäisen vietin äidin ja isän kanssa Himoksella mökissä :) Kävin laskettelemassa kerran, ja alotettiin myös golfkausi ^^ Himoksella on kivat kentät ku ne on semmosia lyhyitä :D Ja ku mä en niin pitkiä lyöntejä saa vielä, niin lyhyet kentät on oivallisia mulle. 
Mä otin Paprikanki mukaan ja me tehtiin teille pieni kuvatarina :3
Laitan loppuun vielä muutaman random kuvanki.

Paprika Hei kaikille.
Paprika Mä aattelin, että näin ku on pääsiäinen niin kai sitä ny pääsiäismunia pitää maalata.
Paprika Mä voisin vähän esitellä mun välineitä teille.
Paprika Mulla on tässä kuus eriväristä maalia.
Paprika Nää on tämmösii ihan perus värejä, joissa on paljon pikmenttiä.
Paprika Sit tietty pääsiäismunia.
Paprika Tuitui miten sulosia.
Tinke Kröhöm...
Paprika Aa juu, hehe. Kuten varmaan huomasitte nää ei oo aitoja kananmunia.
Paprika Tinke on alleginen kanamunille. Pelkkä kosketuski aiheittas allergiakohtauksen, niin nää styroksiset munat on oivallisia tähän hommaan.
Paprika Me otettiin myös peitevärejä mukaan, mut me ei varmaan käytetä niitä ku noi toiset värit on hyviä.
Paprika Sit tämmönen söpö sivellin on kätevä.
Paprika Jotta hiukset ei mee maaliin, ne tietty pitää laittaa kiinni.
Paprika Tinke, viititkkö antaa pompulan?
Tinke Ole hyvä.
Paprika Kiitti.
*laittaa hiuksia kiinni*
Paprika Täydellistä!
Paprika Ei ku hetkonen... Jotain unohtu.
Tinke Miten ois sanomalehti, ettei sutata?
Paprika Niinpä tietysti. Sanomalehti.
Paprika Noniiin. Nyt on kaikki täydellisesti. Sit vaan maalaamaan.
*ottaa styroksisen munan*
Paprika Sivellin myös.
Paprika Otin tähän maalejaki viereen. Näitä mä ainaki aijon käyttää.
Paprika Haluun tehä eka keltaisen pohjan.
Paprika Pröts pröts. *nauraa*
*kastaa siveltimen maaliin*
Paprika Tadaaa. 
Paprika Ny toi on märkä niin pitää ootella, että se kuivuu.
 Paprika Moi taas.
 Paprika Mä ny oon maalannu noi kaikki pohjat ja ne on kuivunu.
 Paprika Ei muutaku koristelee. Jeee!
 Paprika Tos on vielä jääny noita pohjavärejä käyttämättä niin mä käytän niitä myös koristeluun.
 Paprika Mä otan ny täs keltasen eka.
 Paprika Tinke tekee noi koristeet, ku mä en oo niin hyvä pikkutarkoissa jutuissa.
 Paprika Eiks tulluki hieno. Sit seuraavan kimppuun!
 Paprika Tinke on ny tehny jo kolme munaa valmiiksi.
 Paprika Tässä on ne kaikki kolme.
 Paprika Sit täytyy tehä kaikki loputki.
 Paprika Plim ja Tinke on tehny lisää!
 Paprika Yks on viel tekemättä... Mut kyl seki maalataan.
 Paprika Eiköhön tässä ollu kaikki. Moimoiii!
 Paprika Lentosuukot viel. *puspus*
 Valmiit pääsiäismunat näyttävät tältä :)
***
Sit vielä ne muutamat mun lupaamat kuvat :)





Toivottavasti tykkäsitte :)
Kertokaa mielipiteitänne, eli kommentoikaa. ♥
***

5 kommenttia:

  1. Kiva kt, ja ihania kuvia :3

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3
      Täytyy tosin viel vähä harjotella ^^

      Poista
  2. Hauska kuvatarina ja ihanan aurinkoisia kuvia lopussa! :3

    VastaaPoista
  3. sinut on haastettu :3

    http://nouseva-aurinko-tekee-varjoja.blogspot.fi/2014/05/haaste-uus-ulkoasu.html

    VastaaPoista