sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Syndet! 14w.♥~

On ollu ihan mahtava syntymäpäivä! 
Pidin kaverisynttärit Disney -teemalla.
Me pukeuduttiin Disney -hahmoiksi ja pidettiin ihan huisi kivaa yhdessä :3
Leivoin viime yönä kahteentoista asti ja oon tosi tyytyväinen noihin mun leivonnaisiin ^3^
Kaikki pukeutui jonkin laiseksi hahmoksi Disney leffoista, ja mä olin Merida Brave -leffasta.
Mutta kuvat kertovat paremmin kuin teksti, joten nyt kuviin 8)


 Huomatkaa teksti ;) Liisa Ihmemaasta suurentava kakku.
 Tietty nuketki oli mukana juhlimassa 8)

 Ryhmäkuvaaa :D Tunnistatteko kaikki hahmot?

 Mun asu :)

 Joo Lauran ilme on kyllä paras xD
Tossa on kaikki lahjat :) 
Oon tooosi ilonen noista kaikista lahjoista. Sain tommosen valokuva-albumin jossa oli meiän yhteisistä hauskoista hetkistä kuvia. Se on ihan mahtava :D


Oli kyllä mahtavat juhlat ^.^
Unohdin noista kuvista myös yhen kupin ja lautasen, jotka ovat jotain antiikki astioita :3
Ne oli tosi söpöt.
***

4 kommenttia:

  1. Juhlasi vaikuttivat kivalta ja oot tosi kaunis. Ihana asu <3 Nääh itse en saanu pitää kaverisynttäreitä 10v jälkeen... :(

    prettylittlesweethearts.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Wow, upeita leivoksia, ja koko juhlalla oli hauska teema :)
    Suloisia kuvia & nukkeloiditkin ovat huisin lutuisia ^ u ^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon :3 Käytin aikaa noiden tekoon, mutta se näköjään kannatti c:

      Poista