tiistai 10. syyskuuta 2013

Taivas välkehtii raketeista

 Otin tornaadon kyydissä kuvan :)
Tyhmä salama, pilasi kuvan...

Oli aivan mahtava viikonloppu Tpereella!
Olin siis mun isoveljen ja hänen tyttöystävänsä luona yötä ja me tosiaan käytiin Särkänniemessä.
Harmittaa vain ku ei hoksattu että se ennätys tehtiin jo klo 12:15 (muistaakseni) eikä me ehitty siihen ku pääsin lähtemään bussiin vasta klo 14:10 :( Mut saatin silti se asualennus ja päästiin hyvillä mielin laitteisiin ja ilotulitusta ihastelemaan :)
***
Ootan innolla torstaita ja perjantaita, sillä torstaina mulla alkaa taidekurssi (otan ehkä tänne kuvia mun töistä) ja sit perjantaina meillä on taksvärkki päivä :D Mä ja mun kamu mennään K-markettiin töihin ^^ Katotaan mitä me joudutaan siellä tekee sen 9-15 :D
Mut eikai täs muuta, HEIDO 8)
***

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti